Vi sender alle vores varer som pakkepost eller registeret brev, hvilket gør det muligt at spore pakken, hvis problemer skulle opstå. Varerne er forsikrede under forsendelsen og når du modtager pakken, bedes du kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til GLS med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen og derefter returnere varen til os. MERANNI Jewellery er ikke ansvarlig for varer, der bliver beskadiget under transporten. Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres.
Meranni Jewellery ApS
service@merannijewellery.dk
+45 28 35 54 21
Karen Blixensvej 76,
7430 Ikast
CVR: 25288556
Vi bestræber os på at levere din ordre så hurtigt så muligt, leveringstiden kan variere alt efter hvilken distributor du vælger. Du kan forvente levering med GLS, til privat og pakkeshop indenfor 1-2 arbejdsdage fra mandag til fredag.
Ordrer afgivet i weekenden eller på danske helligdage behandles den efterfølgende arbejdsdag. I forbindelse med højtider og helligdage må der påregnes længere leveringstid. Hvis der skulle opstå forsinkelser hos GLS kan MERANNI Jewellery dog ikke holdes ansvarlig.
Når du placere din ordrer hos MERANNI Jewellery, er det vigtigt du indtaster dine adresseoplysninger og leveringsadresse korrekt. Du er hermed forpligtet til at oplyse den korrekte adresse til leveringen af varerne. Hvis adressen, du oplyser, ikke bekræftes, forbeholder MERANNI Jewellery retten til at tilbageholde leveringen af varene og annullere ordren.
Gratis Levering på ordrer over 2.000 kr.
Når du handler hos MERANNI Jewellery, leverer vi din smykkeordrer på over 2.000 kr. gratis til den ønskede pakkeshop i Danmark. Ligeledes kan du benytte dig af vores gratis returlabel.
Du kan altid ombytte eller returnere varer, der er købt på merannijewellery.dk.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Dette betyder at du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til MERANNI Jewellery at vurdere varens stand.
Bemærk: Når du prøver vores smykker bedes du undgå kontakt med parfume eller crème, da det kan efterlade en duft eller mærker på smykkerne. Vi kan ikke returnere varer hvor disse instruktioner ikke er blevet overholdt.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug.
Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
MERANNI Jewellery ApS
Dueoddevej 10,
7400 Herning
Du finder standardfortrydelsesformularen her.
I anledning af juletiden forlænges returretten til 45 dage (altså fra fra d. 1 december 2024 helt indtil d. 15. januar 2025), derefter vil returretten ændres til 14-dage, fra den 16. januar 2025.
Alle vores varer kan byttes inden for 14 dage. Når du returnerer beder vi dig venligst om at henvende dig til service@merannijewellery.dk for at få en forudbetalt returlabel tilsendt på mail. Husk at få en kvittering på posthuset, som bevis på, at du har returneret pakken. Meranni Jewellery sender herefter den eller de ombyttede varer, som en ny forsendelse. Er du i tvivl, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på service@merannijewellery.dk
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet af varerne. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationsretten dækker dog ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst vores kundeservice på telefon +45 28 35 54 21 eller send en mail: service@merannijewellery.dk
MERANNI Jewellery dækker de rimelige fragtomkostninger der måtte være, i forbindelsen med en reklamation.
Varen sendes til:
MERANNI Jewellery ApS
Dueoddevej 10,
7400 Herning
Hos MERANNI Jewellery kan du betale med betalingskort som Visa, VISA/Electron/Debit, Mastercard, Mastercard/Debit og Maestro.
Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vores lager. Alle priser hos MERANNI Jewellery er angivet i den valuta der er gældende for det land du har valgt og er inklusive 25% moms, medmindre varen er til et ikke EU land. Se afsnittet med TOLD OG MOMS. Vi tager forbehold for prisændringer som følge af momsforhøjelse, lovbundne afgifter eller stigende sølv, guld- og diamantpriser. Desuden tager vi forbehold overfor lagerstyringsfejl, prisændringer og udsolgte varer. Der tages ikke gebyr ved betaling på merannijewellery.dk
Bestiller du fra et EU-land betales der dansk moms, men ingen told efter reglerne om frit bevægelighed af varerne. Varer, som sendes fra MERANNI Jewellery kan ikke sendes som en gave til lande der er uden for EU.
Bestiller du fra et land udenfor EU, kan der blive påført lokale skatter og told som MERANNI Jewellery ikke kan drages til ansvar for, men til gengæld så fratrækkes den danske moms. Hvis dette er tilfældet vil du blive kontaktet af fragtfirmaet. Vær opmærksom på, at dette kan resultere I forsinkelse af forsendelsen en del, da varerne bliver holdt tilbage i tolden. Det er derfra dit ansvar at tage kontakt til fragtfirmaet og betale de påførte meromkostninger.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse service@merannijewellery.dk
MERANNI Jewellery arbejder og handler under de retningsliner og de love der er udviklet af forbrugerstyrelsen.
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på merannijewellery.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos MERANNI Jewellery ApS opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for MERANNI Jewellery ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på merannijewellery.dk er MERANNI Jewellery ApS.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til merannijewellery.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til en tredjeparti, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos MERANNI Jewellery ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til MERANNI Jewellery ApS via e-mail service@merannijewellery.dk
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
På merannijewellery.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser. Se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Vi bruger en log-statistik på merannijewellery.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på hjemmesiden det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere merannijewellery.dk.
Vær den første til at opdage nye designs og få adgang til eksklusive tilbud – tilmeld dig nyhedsbrevet i dag og bliv en del af MERANNI-familien!
MERANNI Jewellery ApS
service@merannijewellery.dk
+45 28 35 54 21
Karen Blixensvej 76,
7430 Ikast
CVR: 25288556
© 2025 MERANNI
Vi og udvalgte tredjeparter bruger cookies eller lignende teknologier til tekniske formål og, med dit samtykke, til andre formål som anført i cookiepolitikken.
Du kan frit give, afvise eller trække dit samtykke tilbage til enhver tid ved at få adgang til præferencepanelet. Hvis du afviser at give samtykke, kan visse funktioner blive utilgængelige.
Brug knappen "Accepter alle" for at give dit samtykke. Brug knappen "Afvis alle" for at fortsætte uden at acceptere.